Formulir Kontak

Nama

Email *

Pesan *

Cari Blog Ini

Remco Evenepoel Ik Weet Er Niets Van

Remco Evenepoel: "Ik weet er niets van"

De geruchten over een mogelijke overstap naar Soudal - Quick-Step wuift Remco Evenepoel weg.

Remco Evenepoel heeft gereageerd op de geruchten dat hij volgend jaar voor Soudal - Quick-Step zou rijden. "Ik weet er niets van", zei hij tegen Het Nieuwsblad. "Ik heb een contract bij Deceuninck - Quick-Step tot eind 2023 en daar ben ik heel blij mee." Evenepoel is momenteel bezig aan een sterk seizoen. Hij won onder meer Luik-Bastenaken-Luik en de Ronde van Noorwegen. Hij staat ook op het podium van de Ronde van Spanje.

Evenepoel richt zich op het WK

Evenepoel richt zich nu op het WK in Australië. Hij is een van de favorieten voor de titel. "Ik ben in goede vorm en ik voel me goed", zei hij. "Ik ga mijn best doen om te winnen." Evenepoel rijdt het WK met een sterke ploeg. Wout van Aert en Yves Lampaert zijn ook van de partij.

Evenepoel wil verbeteren

Ondanks zijn sterke seizoen is Evenepoel niet tevreden. "Ik moet nu gewoon verbeteren", zei hij. "Ik kan nog beter worden in tijdrijden en sprinten. Ik wil de beste renner ter wereld worden." Evenepoel is pas 22 jaar oud en heeft nog veel potentie. Hij is een van de grootste talenten in de wielerwereld.

Geruchten over Soudal - Quick-Step

De geruchten over een mogelijke overstap naar Soudal - Quick-Step zijn al enkele weken in omloop. Soudal - Quick-Step is een van de beste ploegen in de wereld en Evenepoel zou een grote versterking zijn. Evenepoel heeft echter nog een contract bij Deceuninck - Quick-Step tot eind 2023. Het is dus onwaarschijnlijk dat hij volgend jaar al naar Soudal - Quick-Step zal overstappen.


Komentar